Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Pizza Express & Kapsalon Express. Meer weten? Ontdek meer
Cornelis
21 jun 2026 om 21:44
besteld om 17.39 en uiteindelijk 19.13 bezorgd. matige kwaliteit van eten.
John
21 jun 2026 om 21:35
Smaakte lekker
Annabel
21 jun 2026 om 21:09
Helaas 2 uur moeten wachten. 12x gebeld in een half uur en 12x lijn bezet. Zelfs nog naar Pizza Express gereden omdat niemand opnam en we maar niks hoorde. Omdat de bezorging en communicatie dit keer zo slecht was, voor alles maar 1 ster gegeven.
Familie
13 jun 2026 om 8:39
Het eten zelf was lekker maar kreeg wel diarree korte tijd erna. Waarschijnlijk van de pikante saus of bepaalde ingrediënten die mogelijk niet helemaal goed was want ik heb dit niet eerder gehad. Hygiëne is belangrijk om vaste klanten niet weg te jagen!
Erik
21 mei 2026 om 18:41
Te weinig vlees??!
Ilona
14 mei 2026 om 21:21
Heerlijk gegeten en snelle levering! Voor ons zeker niet de laatste keer
Annabel
10 mei 2026 om 8:36
Bezorging was prima, erg snel. Het eten was helaas koud….